Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2018 06:23 - СКРИШНИЦА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 18896 Коментари: 10 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... понякога във стаята ми скромна с прозорчето, отворено на юг, 
опитвам се напразно да си спомня, че някога при мен била си тук, 
растеш ми – из неказаните думи! – посестрима на лятната трева, 
от мириса на твоите парфюми в мен лудват всички мои сетива, 
връз диплите на твоите коприни изглеждам просто смешен идиот? –

така съм онемял, че ми се чини, бих проговорил в някой друг живот,
прекрасната ми скришница от чата! – пред теб да стелна шепица цветя,
през моето прозорче – в необята! – аз светлото ти име да крещя, 
додето в моя безсловесен Лувър със мен изчезнеш в шепота ми тих – 
и утре заран пак да те римувам – Жената в моя недописан стих.

5 юлий 2018 г.
гр. Варна, 21, 25 ч. 




Гласувай:
26


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - !!!!!!!! валерийй, коя Жена не би паднала в твоите обятия..браваа!!
07.07.2018 08:20

така съм онемял, че ми се чини, бих проговорил в някой друг живот,
прекрасната ми скришница от чата! – пред теб да стелна шепица цветя,
през моето прозорче – в необята! – аз светлото ти име да крещя,
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - така съм онемял, че ми се чини, бих ...
07.07.2018 08:22
milady написа:

така съм онемял, че ми се чини, бих проговорил в някой друг живот,
прекрасната ми скришница от чата! – пред теб да стелна шепица цветя,
през моето прозорче – в необята! – аз светлото ти име да крещя,

Благодаря!
Светли почивни дни, Милейди!
Чу
цитирай
3. pando - Dobro utro
07.07.2018 08:30
I edno kafe bez zahar!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - I edno kafe bez zahar! За мен една ...
07.07.2018 08:52
pando написа:
I edno kafe bez zahar!

За мен една ледена загорка, Пандо! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
5. yotovava - просто прекрасно!
07.07.2018 19:34
просто прекрасно!
цитирай
6. ladylady - :)))))
07.07.2018 19:37
автор: rosiela категория: Изкуство
прочетен: 3 коментари: 0 гласове: 1


ЕДНА РИМСКА ИСТОРИЯ В СОФИЯ / РАЗКАЗ ПО ДЕЙСТВИТЕЛЕН СЛУЧАЙ / Роксана бе хубаво момиче, високо, стройно,с пъстри очи, бяло лице, изваяни устни и тъмно кафява коса. Правеше впечатление отдалеч и в потока от кандидати - българи и чужденци от различни страни, изборът беше направо неконтролируем. Не само от интернет, но и от приятелите , с които общуваше, мъже се лепяха за красивата Рокси,на тълпи, на тълпи. Лошото беше, че тя имаше много разум, не се палеше лесно и от млада трезво преценяваше хора и обстоятелства. Завърши в София висшето си образование, работеше като журналист във вестник и бе доволна от ежедневието си./
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - просто прекрасно! Нима си оча...
07.07.2018 19:39
yotovava написа:
просто прекрасно!

Нима си очаквала да е нещо друго? :-)))))))))))))
Благодаря, Валюше.
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - автор: rosiela категория: Изку...
07.07.2018 19:40
ladylady написа:
автор: rosiela категория: Изкуство
прочетен: 3 коментари: 0 гласове: 1


ЕДНА РИМСКА ИСТОРИЯ В СОФИЯ / РАЗКАЗ ПО ДЕЙСТВИТЕЛЕН СЛУЧАЙ / Роксана бе хубаво момиче, високо, стройно,с пъстри очи, бяло лице, изваяни устни и тъмно кафява коса. Правеше впечатление отдалеч и в потока от кандидати - българи и чужденци от различни страни, изборът беше направо неконтролируем. Не само от интернет, но и от приятелите , с които общуваше, мъже се лепяха за красивата Рокси,на тълпи, на тълпи. Лошото беше, че тя имаше много разум, не се палеше лесно и от млада трезво преценяваше хора и обстоятелства. Завърши в София висшето си образование, работеше като журналист във вестник и бе доволна от ежедневието си./

Девет виши, Лейди, не просто едно там някакво си вишо! :-))))))))))))
Чу
цитирай
9. nedovolen - Римската история е фалшифицирана ...
08.07.2018 06:21
Римската история е фалшифицирана българска 1000 г по-късно.
Та и Софийската.
Лейди, кога била момиче какъФ интернет, или се бъркам !?
Поет, помагай, че тази скришница...
:)))
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Римската история е фалшифицирана ...
08.07.2018 07:45
nedovolen написа:
Римската история е фалшифицирана българска 1000 г по-късно.
Та и Софийската.
Лейди, кога била момиче какъФ интернет, или се бъркам !?
Поет, помагай, че тази скришница...
:)))

С луди яловици нямам работа.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346685
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031